Re: Bridge na PC

Autor: Jarek Durak (durak_at_univ-tln.fr)
Data: Tue 20 May 1997 - 00:08:09 MET DST

Maciek Uhlig wrote:

> KarlBridge (www.karlnet.com)

Byl jeszcze taki malutki programik pktbrige ze zrodlami, na ktoryms z
CDROMow do Software. Wymagania: PC XT, jedna wersja tylko dla IP
druga IP/IPX autor twierdzi, ze dziala ;))) (jak zwykle).
Ja moge tylko powiedziec, ze przez 10 min kiedy go sprawdzalem tez
dzialal na 286 (zdjetym z szafy).

Jarek D.