Re: Jakie promieniowanie od monitora

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 19 May 1997 - 14:53:16 MET DST

Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl) wrote:

: Taka specyfika tego urzadzenia. Kto widzial na fizyce lampe rentgenowska
: to wie. Promieniuje na boki. (Jest tam opaska antyimlozyjna wiec tlumi)

To akurat nie jest prawda. (Jak mnie 'przycisniecie' to podesle
rozklad katowy promieniowania hamowania dla zadanej energii elektronow
- ale mi sie nie chce dogrzebac do zrodel.)

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin