S3 Virge 3D a rozdzielczosc

Autor: Leszek Arc (arcal_at_polbox.com)
Data: Sun 18 May 1997 - 23:46:10 MET DST

A ja tez mam problem z ta karta, i zaczal byc uciazliwy.
Na S3 Virge 3D 2MB, nie moge uzyskac rozdzielczosci 800x600.
Mniejsze i wieksze bez problemu, choc z niskim odswiezaniem.
Jak ustawie 800x600 to sa tylko piekne pasy (w telewizorze kiedys
takie widzialem).

Jakie ogolno dostepne sterowniki lub programy zalatwilyby sprawe?

PS. Dzieki za odpowiedzi w temacie 7,5MB=104MB. Najpierw troche
skompresujemy dysk, a potem jak zdobedziemy, to moze Particion
Magic.....
A tak naprawde, najlepsza rada to: "przestac zajmowac sie
glupstwami".

--
                                             Leszek Arc
arcal_at_polbox.com