Re: XTRUM czy ktos zna ten modem?

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 19 May 1997 - 18:47:26 MET DST

Janusz Wasilewski wrote:

> Dostalem do przetestowania modem XTRUM SMART MODEM AT-1414 SAM.
> Brakuje do niego drajwerow-pracuje na standartowym z W95.
> To co mnie dziwi to, ze program kontrolujacy polaczenie podaje predkosc
> 56600bbs.
> Nie wydaje mi sie by modem pracowal szybciej niz moj stary (28,8).

Mnie tez :)))
A moze owo 56kbps to predkosc po RSie, tzn. modem - komputer ?
Poza tym do pracy z taka predkoscia jest potrzebny rownie szybki
modem z drugiej strony kabelka i ...kabelek.
Aha, wypadaloby, zeby oba modemy wyznawaly ten sam standard na
lacznosc 56kbps - to wcale nie jest takie oczywiste.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl