Re: ISDN a Internet

Autor: Pawel Komos (cmos_at_gryf.com.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 19:02:26 MET DST

Bogdan <bb3_at_poczta.com> napisał(a) w artykule
<01bc62f9$5379c800$d487ccc2_at_x>...
> 64kb przy kanale pojedynczym lub 128kb przy podwojnym.
> To ja wiem, chodzi mi konkretnie o informacje jak ISDN
> zachowuje sie przy polaczeniach z Internetem.
> Najlepiej od praktyka. Cenowo oferta ISDN wydaje sie bardzo
atrakcyjna.
> bb3_at_poczta.com

Ogladalem polaczenie z Internetem przez ISDN w Niemczech. Piekna
sprawa: nawiazanie polaczenia trwa ok. 2 sek. Mozna zaladowac strone,
rozlaczyc sie, przeczytac i znowu polaczyc praktycznie bez czekania.
Predkosc transmisji jest bardzo dobra, chyba ze ogranicza ja
przepustowosc kanalow po drodze. Ale na to nie ma rady. Tam, w
Niemczech oplaty za ISDN sa obecnie nizsze, niz za normalna linie
analogowa.
Natomiast jak to wyglada w Polsce nie mam pojecia.

--
Pozdrowienia