troche off topic [Re: RTC Alarm]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 18 May 1997 - 19:09:21 MET DST

On Fri, 2 May 1997 22:18:37 +0200 (CEST), stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>P.S. Czy server juz dziala w podanych godzinach?

dziala

moje oprogramowanie do obslugi poczty elektronicznej
rozwija sie ostatnio w dosc duzym tempie.
Wlasnie skonczylem i testuje listserver wiec jesli ktos ma ochote
zalozyc wlasna mailingliste - niech pisze do mnie.
Mam zamiar skrobnac rowniez gateway nntp-smtp
i bedzie sie mozna u mnie zapisac na mailinglisty z bramkami
do newsgroup do ktorych niektorzy nie maja dostepu
(co widac po powtarzajacych sie pytaniach o free news-servery
importujace pewne grupy)

Koncze pisac remailer ktory bedzie mozna wykorzystac do wielu
roznych celow, np. do anonimowej korespondencji czy automatycznego
sciagania poczty z kilku roznych kont i przesylania ich
na inne. Mozliwe jest rowniez zastosowanie go jako autorespondera
i malego ftp-by-mail. Po wytestowaniu mysle rzucic to na ftp.cdrom.com
jako public domain software.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi