S3 Virge 3D

Autor: DARK (sandman_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 14:37:33 MET DST

Na karcie S3 Virge 3D nie ma juz chyba zadnej suchej nitki.
Moje pytanie skierowane jest raczej do posiadaczy tego knota
Uzywam programu Univbe5.1 gdyz tylko ten daje pewien zysk w Dosie
a ustawiona mam ja jako Vision 968; 2Mb; i cos tam 24 bit
Do mometu gdy mialem procesor Cyrix P+120 wszystko bylo OK
np. w Quake mialem do wyboru rozdzielczosci do 800x600
Po wymianie na Intela P-200 niby tez jest zainstalowana Univbe
ale rozdzielczosci koncza sie na 360x480 ......co jest grane?
Prosze o rady ale nie w stylu wroc do Cyrixa.

Moze ktos z was uzywa tej karty z jakas inna wersja vesy
lub innymi ustawieniami i jest chetny podzielic sie swoimi
spostrzezeniami bede wdzieczny.
Tak poza tym karta sprawuje sie dobrze.

sandman_at_free.polbox.pl