procesory

Autor: DARK (teges_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 12:02:01 MET DST

Mam trzy nurtujace mnie pytania:

1.koles ma procka Intel 133 nakreconego na 150 a moje pytanie brzmi
czy te procki mozna tak bezkarnie oszukiwac bez szkody dla nich samych.
2.czy jakies procki maja wyjatkowe preferencje na podkrecanie (Cyrix, AMD,
Intel)
3.slyszalem ze tego typu dyskusje byly juz prowadzone ale nie bardzo wiem
jak i gdzie mam odszukac tego typu archiwum z dyskusjami.

   chce wymienic swoj wiekowy procesor i czekam na wasze uwagi.

teges_at_free.polbox.pl