Laptop Highscreen Handy 486SX/25

Autor: Marcin Czapp (marcincz_at_polbox.com)
Data: Sun 18 May 1997 - 11:35:06 MET DST

Trafił mi się Highscreen Handy 486SX/25 (trochę niekompletny) Chciałem
dowiedzieć się czegoś u dystrybutora ale Vobis ma wszystko utajnione. Takie
same sprzedawal JTT ale w Szczecinie niewiele wiedzą (choć trochę się
dowiedziałem) a z Wrocławia podobno trudno cokolwiek wyciągnąć. Biorę każdą
informację, część, poradę itp. Najpilniejszą dla mnie sprawą są parametry
jarzeniówki podswietląjacej display, a konkretnie jej zasilania.
Prawdopodobnie pracowała tu jakaś przetwornica, ale jej nie ma, są
natomiast ślady na plastiku wskazujące na to, że uległa destrukcji.
Podejrzewam i mam nadzieję, że te parametry sa mało związane z konkretnym
modelem i mogą mi się przydać informacje - jak to jest zrobione w
jakimkolwiek laptaku. Może ktoś sprzedalby niedrogo (oferuję dobre słowo i
niemal dozgonną wdzięczność) trochę danych.