polskie krzaczki w nt351

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Sat 17 May 1997 - 22:21:12 MET DST

wiem, ze to bylo mase razy, i pewnie mase razy jeszcze bedzie. sorry.

pytanie: jak zainstalowac polskie znaki w amerykanskim windows NT 3.51
tak aby w amerykanskim ms wordzie ver 7.0 mozna bylo uzywac polskich
znakow przy uzyciu lewego klawisza alt i by mozna bylo sprawdzac
polska ortografie.

mam w tej chwili zaistalowanego zecera2.0, ktory chyba nie pomaga, ale
i chyba nie szkodzi, w control_panel/international wszystko ustawione
na polskie + klawiatura polska programisty, w wordzie ustawiony jezyk
polski i wywalone wszystkie skroty odwolujace sie do klawiszy alt, a i
tak zawsze jesli chce uzyc [alt]+[e] otwiera mi sie menu edit. tak
jest we wszystkich programch z wyjatkiem write, ktory bardzo
przychylnie odnosi sie do moich prob z polskimi znakami i pozwala z
powodzeniem ich uzywac. oprocz tego jesli juz chce sprawdzac polska
ortografie word krzyczy o zbior mssp2_pl.lex, ktorego ponoc nie ma w
wersji polskiej worda, z ktorej mam reszte polskich zbiorow
slownikowych.

bede bardzo wdzieczny za szybka odpowiedz. moze byc prywatnie coby nie
zanudzac szanownego grona.<rs>.