Re: Linux contra swiat, wywalanie NT

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sat 17 May 1997 - 20:09:57 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> faktycznie nieuwaznie czytalem. probowalem cie wywalic, tzn. sprobowalem
> tylko raz na probe. ale nadal odpowiadal na pingi. wiecej nie bede
> probowal, sam se juz probuj :)))))

> w ktorym to implementacja TCP/IP jest uwazana za wzorcowa. juz wiesz czemu ?
> :))

> sorry musze oczka przetrzec. sugerujesz ze w NT server da sie zdjac
> obsluge grafiki ?

?? Nic takiego nie sugerowalem.

> ja bym powiedzial ze os/2 jest napisany porownywalnie z NT, choc
> z praktyki wiem ze pod os/2 mam wieksza plynnosc pracy.
> nie przycina mi sie tak.

Testy na to wskazuja, nie musze tego powtarzac samemu ;-)
Win3.1 <<< Win95 < OS/2 <= NT (tzn. ostatnie to niewielkie wskazanie)

A powodow, dla ktorych pozostane wierny Wintelowi (i to na razie nie NT)
jest 500 i wszystkie brzmia jednakowo: kompatybilnosc (mozna tylko
dodawac nazwy programow). Tu sie nie dam przekonac, ze z OS/2 a nawet
Linuxem daleko zajde.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland