Re: Wirus skubany!

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 17 May 1997 - 15:24:37 MET DST

Dnia 16 May 1997 14:11:01 GMT, "Bilbo" <lesz_at_zt.bialap.tpsa.pl>
napisał(a):

>Jednym z ostatnich antywirosow (Mks z CD dolaczonego do "Komputera")
>odkrylem w swoim systemie wirusa o nazwie HLLC.DosInfo. Dziad przykleil sie
>do pliku Dosinfo.exe i infekowal wszystkie pliki typu bat. Nie mam pojecia,
>co poza tym robil, ani tez skad go zlapalem (jestem raczej ostrozny). Moj
>komputer mial wczesniej rozne dziwne zachowania i podejrzewalem wirusa, ale
>na ogol dzialal dobrze, zas poprzednie antywiruchy niczego nie wykazywaly.
>Bylbym wdzieczny za wszelkie wiadomosci na temat dzialalnosci HLLC.DosInfo
>
>Pozdrawiam

> [...]
Start | Znajdź | Pliki lub foldery, wpisz *.bat i Szukaj w: "Komputer",
klikaj po kolei na każdym pliku .bat prawym przyciskiem myszy wybierając
Edytuj i wyrwij chwasta!

 -= Michał Jaskólski =- [jj_at_gdansk.sprint.pl]
  http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/jw23/ <= JWww23
   -[ Nie rób nic na siłę; weź większy młotek ]-