Re: Linux Wars was: Linux kontra swiat

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 17 May 1997 - 13:54:49 MET DST

"Bart Strozek" <strozek_at_dingo.if.pw.edu.pl> wrote:
>[ciach

tu akurat podpisuje sie rekami, nogami, i jak trzeba nosem.

>Powiezd mi stary, po co wiekszosc uzytkownikow ma tak na prawde sie znac na
>komputerach powiedzmy w biurze?

po nic. ale po co maja restartowac komputer po uzyciu worda ?

>od tego maja przeciez odpowiednich ludziw
>serwisie lub wlasnym dziale komputerowym, a im do szczescia jest potrzebny
>jedynie kreator dokumentow i autokorekta.

no wlasnie. Linux plus WordPerfect 7.0 :))
jak do tej pory mokrosoft zrobil z komputerow takie pralki,
co to trzeba wylaczac i wlaczac przed kazdym praniem. ale po co
takiej sekretarce na jednym biurku drukarka, fakx, telefon,
automatyczna sekretarka, komputer,
skoro moze miec tylko telefon w komputerze
i do tego skaner, oczywiscie z drukarka. niestety obecny
mokrosoftowy soft jest zbyt zawodny aby cos takiego zrealizowac.
bo jak sobie wyobrazasz odebranie telefonu, ewentualnie podczas
rozmowy nagranie jej tresci na dysku twardym. jak to
sobie wyobrazasz jak nie wiadomo kiedy padnie ? i czy nie
zerwie polaczenia po otwarciu wzorca faktury w excelu ?
wlasnie po to jest potrzebny niezawodny komputer w biurze.
no slucham. co powiesz ?

>No, chyba ze komputerowiec w
>sewisie jest PRAWDZIWYM KOMPUTEROWCEM i nie tyka sie niczego poza
>nieistniejacym w biurach unixem.

a jakiz to glebszy sens ma to co napisales ?

>Strog

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |