Re: Linux contra swiat.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 17 May 1997 - 07:25:10 MET DST

warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Kłoczek też coś podobnego chyba kiedyś pisał.
>BTW dla mnie 'normalnie' oznacza fvwm2, nie fvwm95 :-)

dla mnie tez :)

>A do mojego kumpla wpadł raz miłośnik Małomiękkiego, popatrzył
>na ekran i z satysfakcją wykrzyknął: "Nareszcie się przekonałeś
>do 'dziewięćdziesiątki piątki'". A człowiek miał Merlina,
>w którym sobie ustawił pięć folderów pionowo przy lewej
>krawędzi ekranu... :-)))))
>
>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl

lojezu. to on chyba nie potrafi skorzystac z mozliwosci warpcenter :)
a cos takiego chetnie bym zobaczyl pod linuxa.

ps: dla mnie warp center ma tylko jedna wade. jak sie wlaczy
    opce samochowania, to sie bydle pokazuje jak wleze kursorem
    myszy na obszar gdzie sie wyswietla jak jest widoczny.
    a wygodniej byloby gdyby sie wyswietlal dopiero do zjechania
    na krawedz ekranu jak w wingrozach. oprocz tego malego
    uchybienia, to najlpsza hmmm.... "wyrzutnia" :) programow
    jaka do tej pory widzialem :))

ps2: a wielu amigowcow mowi, ze desktop os/2 wyglada prawie jak
     to cus co jest na amigach :)))) ale to wizualnie, bo ma
     znacznie wiecej mozliwosci.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |