Re: Linux contra swiat.

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 12:12:57 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

> - czcionki TT sa bardzo przyjemne - jest ich duzo, kazdy moze sobie wybrac
> cos dla siebie, sa calkowicie wektorowe ( czyli idealnie skalowalne ) i co
> ci wiecej trzeba,

Nie tylko TT sa wektorowe...

> - nigdy nie ma zeby sie cos sypalo samo z siebie, jesli masz dobrze
> dobrany sprzet, pewny soft, oraz umiesz sobie odpowiednio wszystko
> skonfigurowac. Wiekszosc "specow" juz po pierwszym niepowodzeniu z Winda
> rezygnuje tluamczac sie, ze tak musi byc bo to jest Windows. A gowno
> prawda - jak sie nie umie to tak sie najlatwiej wytlumaczyc, nieprawdaz ?

Przepraszam Cie bardzo, ale pare postow temu, padanie NT wg Ciebie
zalezalo od tego, czy puszczales nc95 czy nc DOSowego. Jak sie to ma
do tej Twojej wypowiedzi?

> Narzekasz ze nie mozesz nic robic na komptuerze jak cos ci sie tam liczy.
> Akurat tak sie sklada, ze ja nagrywam pod winda kompakty, i to pod 95, a
> nie NT. I myslisz, ze celowo narazalbym sie na straty, jesli cos by mi sie
> sypalo a ja bym to uparcie naprawial i tak w kolko ? Przeciez plyty CD nie
> sa za darmo. A jednak na razie wszystko jest pod kontrola i systemu na
> razie nie mam zamiaru zmienic.

Wypalasz CDki i co jeszcze w tym czasie robisz?
Bo o ile znam ludzi, co uzywaja programow do CDRow pod 95, to pokaz mi
takiego, co sobie w tym czasie odpali pare innych programow (w koncu w
te pol godziny mozna albo pograc, albo napisac sprawozdanie, nie?).
A jezeli jest to tylko jeden program, to po co jakikolwiek 'system'?
Jedozadaniowy byl juz DOS... Moze mniej kolorowy, ale byl.

> I szczerze mowiac wkurza mnie juz to udowadnianie wyzszosci Linuxa nad
> wszystkim innym. A uzywajcie sobie czego chcecie ale nie wjezdzaj mi
> chlopie na glowe z tym Linuxem bo on mi sie nie podoba i nie uwazam go za
> system powiedzmy 'przyjazny'.

Cytat z czyjejs sygnaturki:
"Linux jest przyjacielski, tylko starannie dobiero przyjaciol".

;-)))))

> Inteligentny uzytkownik komputera bedzie potrafil wykorzystac kazdy system
> i nie bedzie mial z nim problemow.

jwr proponowal zaklady o duze pieniadze -- 'kto pierwszy' -- Ty
kladziesz Linuxa, jwr winde. Jezeli jestes taki pewny, to jest okazja
zarobic.

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl