Re: Jakie promieniowanie od monitora

Autor: Jarek Lis (lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 15 May 1997 - 22:40:38 MET DST

Piotrek Malec <malec_at_grot.com.pl> wrote:
: Jacek Peda wrote:
: > jakis doomowiec) emitowane z monitora. Czy oprocz promieniowania
: > elektromagnetycznego moze mnie z tej strony spotkac cos jeszcze niemilego
: > np. promieniowanie gamma >:o
: Z tego co wiem, monitor (jak z reszta WIEKSZOSC urzadzen elektrycznych)
: wysyla promieniowanie o kazdej dlugosci fali, oczywiscie rozne w roznym
: stopniu.

Ale gamma juz nie. Rentgenowskie "miekkie" - jak najbardziej..

J.