Jakie promieniowanie od monitora

Autor: Jacek Peda (yazzie_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 15 May 1997 - 20:28:30 MET DST

Ostatnio zaciekawila mnie sprawa ochrony swego zdrowia przy pracy :)) z
komputerem. W szczegolnosci o promieniowanie szkodliwe (promieniowania nie
szkodliwego chyba nie ma; no moze wtedy tylko gdy na ekranie swieci sie
jakis doomowiec) emitowane z monitora. Czy oprocz promieniowania
elektromagnetycznego moze mnie z tej strony spotkac cos jeszcze niemilego
np. promieniowanie gamma >:o

Z pozdrowieniami

--
______yazzie_at_polbox.com______