Re: po co jakiś kretyn ma pisac "ppp" i "ppp"

Autor: Darek (darekpw_at_polbox.com)
Data: Thu 15 May 1997 - 09:48:05 MET DST

Krzysztof Trybowski wrote:

> Jak jeszcze jeden kretyn palnie coś tu o skrypcie do TPSA to chyba go... [tu
> się jeszcze zastanowię, ale będzie to coś strasznego...].
>
> LUDZIE!!! Ja już mam dosyć wałkowania tego tematu!!! Sorry, może ktoś to
> odbierze jako osobistą zniewagę, ale _w tym momencie_ mam to w d.......omu.
>
> Wszystkich obrażonych przepraszam...

Czesc

Nie wiem czemu sie wyzywacie na koledze Krzysiu, byc moze walkowaliscie
ten temat wiele razy. Ja czytam te grupe od kilku dni i byla to dla mnie
cenna informacja - nie slyszalem o tym sposobie wczesniej. Zawsze moze
znalezc sie ktos, komu taka informacja sie przyda. A po to sa naglowki
tematow, aby jesli was nie interesuje nie czytac ich. A tak nie dosc ze
czytacie znany wam temat to jeszcze dysktujecie (raczej drwicie) z
kolegi, ktory moze mial dobre intencje, w kazdym razie dla mnie jego
post byl przydatny.

pozdrawiam

Darek

PS. Kszys: powinenes byl jeszcze dodac, zeby wylaczyc opcje "wywolaj
okno terminala po wybraniu numeru". Ale i tak wielkie dzieki !