Re: Homologacja

Autor: MarekA (Marek.Adamkowski_at_olsztyn.tpsa.pl)
Data: Wed 14 May 1997 - 21:09:52 MET DST

Marcek <nina_at_ae.krakow.pl> napisał(a) w artykule
<3374AEF5.5AE8_at_ae.krakow.pl>...
> Mam USRoboticsa SPORTSTERA 33,6 PYTANIE:
> Czy jeżeli kupiłem go w sklepie bez homologacji,
> a wiem że USR ją posiada, to jak mogę zdobyć to świadectwo?
> Czy miałem kupować modem u autoryzowanego przedstawiciela,
> (droższy O 40 ZŁ)?

 Nie , wystarczy ze TEN typ modemu ma homologacje niezaleznie
od sklepu w ktorym kupujesz. Producent , importer uzyskuje homologacje,
na konkretny model wazna przez kilka lat.

Pozdrawiam

--
MarekA
Marek.Adamkowski_at_olsztyn.tpsa.pl