VLB w Gdansku poszukiwany/poszukiwana!

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 13 May 1997 - 09:15:08 MET DST

Ave!

Po latach wytrwalej pracy moja stara plyta glowna VLB 486 wyzionela
ducha! Na pozegnanie wywrocila przepisowo zrenice w tyl monitora (znaczy
sie -- ekran zrobil sie bialy), bym po kolejnym wlaczeniu mogl z zalem
stwierdzic, ze teraz to juz tylko widze ciemnosc. Blizsze badanie
wykazalo, ze to wlasnie plyta.

Poniewaz nie stac mnie w tej chwili na zakup kompletu
plyta+procesor+karta graficzna (byle czego kupowac nie mam zamiaru, a
pierwszenstwo ma mlodszy syn, ktory za dwa tygodnie ma wlasnie Pierwsza
Komunie) zwracam sie z zapytaniem do szanownych listowiczow z Gdanska:
czy ktos, gdzies, na jakiejs szafie, pod szafa, w piwnicy czy na dzialce
nie ma przypadkiem jakiejs zbednej plyty VLB pod 486 z podstawkami pod
SIM-y PS/2? I na dodatek nie zechce zedrzec ze mnie ostatniego grosza
(Komunia Syna i pogrzeb starej plyty beda mnie troche kosztowaly...)

Jakby co to mailem pliiizzzz!

OSciski!
Mirek Nowakowski