Re: Karta HERCULES (mono) do PC i Pl-literki

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 13 May 1997 - 00:12:40 MET DST

On Mon, 12 May 1997, Cezar Cichocki wrote:

> Dawno temu, kiedy jeszcze nikt nie slyszal o takich zboczeniach jak EGA ;)
> Roland Waclawek (skadinad znana postac czas temu jakis) napisal program,
> ktory pozwalal na uzyskiwanie polskich znakow na XT z Herculesem. Chodzilo
> toto w trybie graficznym, ale niskiej rozdzielczosci, tak ze wygladalo
> PRAWIE jak tekstowy ;) Moze jeszcze gdzies znajde na dyskietkach, to podesle

  Tak, chodzilo ale byl wymagany instalator, który sprawdzał różne
  timingi w PC i odpowiednio modyfikował kod programu.
  W rezultacie kopia programu była jakby przywiązana do konkretnego
  komputera. Na innym komputrze to nie chciało chodzić.
  BTW O ile pamiętam to ten programik zrobił ktoś inny na zlecenie
  p. Wacławka. Co ciekawe też się nazywał Cichocki.
  Chyba że mówimy o różnych programach :-)

  BTW 2 Także parę innych osób zrobiło takie programy.
         Nawet były dostępne na jakichś FTP (ale mam sklerozę
  więc jeśłi sami autorzy się nie odezwą to nie dam ci namiarów)

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----