Re: Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzyt

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 13:37:48 MET DST

Janusz Stopa <jstopa_at_bear.com> writes:

> Niestety, wiekszosc ludzi w Polsce widzi NT tylko jako GUI,
> tymczasem kryje sie w nim duzo rozwiazan lepszych niz w Unixie
> (lacznie z Linuxem).

Przyklady?

> Co wazniejsze, NT ma lepszy support i szybciej
> nadaza za wymaganiami przemyslu.

Smiem watpic. Niedawno (pol roku temu?) bylem swiadkiem, jak technical
support MS rozwiazywal problemy z NT (serwisowiec _przyjechal_ do firmy,
bo to byla istotna dla nich sprawa. Do malej firmy nie wysla serwisowca).

[Linux]

> Jak Linux moze stracic cos, czego nie ma?!?

Tzn? Nie ma zalet czy bezpieczenstwa??? Szczegolnie, jesli porownyjemy z
NT...

--
Krzysztof Halasa