Re: Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzyt

Autor: Jarek Lis (lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 20:25:32 MET DST

Janusz Stopa <jstopa_at_bear.com> wrote:
: Czy NT moze byc uzyty do "mission critical" applications? Niektorzy
: stwierdza, ze tez nie, aczkolwiek sporo rzeczy idzie w tym kierunku.
: Niestety, wiekszosc ludzi w Polsce widzi NT tylko jako GUI,
: tymczasem kryje sie w nim duzo rozwiazan lepszych niz w Unixie
: (lacznie z Linuxem).

Ktore? Jesli nawet cos tam jest pomyslane lepiej, to sasiednie elementy
sa tak sp****, ze i tak sie to nie nadaje do dzialania.
Co gorsza - wcale nie widac poprawy.

: Co wazniejsze, NT ma lepszy support i szybciej
: nadaza za wymaganiami przemyslu.

ROTFL, ROTFL :-) :-))). Jakies przyklady moze tego supportu?
Co to znaczy 'nadaza za wymaganiami przemyslu'?
Ja tam widze rzeczy, ktorych sie nie poprawia, mimo ze lata mijaja.

: Oczywiscie, Linux jest dobry jako "mission critical" na cwiczeniach
: na uczelni albo w kolku hobbistycznym. Jako "nie-mission critical"
: nadaje sie on jeszcze do kilku innych rzeczy.

A NT wlasnie mi odmowilo poprawnego dzialania. Pare tajemniczych ruchow ...
dalej nie dziala. Dwa restarty .... dalej nie dziala. Kawa .... o,
zadzialalo. Ciekawe dlaczego.

Czy jak tydzien podziala bez problemow, to moge juz w kosmos slac?

J.