Re: Nie kupujcie: S3 Inc. ViRGE PCI

Autor: Pawel Paroń (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 17:14:38 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> ta karta wogole jest jakos ciezko oprogramowana. Jak na razie chyba nie
> ma sensu tego badziewia kupowac. zdawalo by sie ze jak cos wychodzi,
> to pod 95 musi miec drivery. ale z ta karta sa babole nawet pod g95.

Ludzie kochani, S3 robi scalak, z ktorego inni robia karty, lepsze czy
gorsze. Jak ktos kupuje jakiegos knota za 80zl na gieldzie, to nie
powinien miec pretensji, ze mu dziala gorzej, niz taki Diamond, Hercules
czy Matrox.
Rownie dobrze mozna sie wkurzac na producenta opornikow albo laminatu,
uzytego do wyprodukowania karty.
Pawel