Re: TPSA

Autor: Ziemowit Mierzwiak (zmie_at_rubikon.net.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 22:32:22 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> Owszem po poludniu i wieczorem.

To nie wina serwera !

po wykreceniu 0202122 polaczenie jest przekazywane (pewnie z ACMM czy
jak to sie teraz nazywa) - jak dlugo nic sie nie zglasza to znaczy ze
polaczenie zostalo zle przekazane...to wina tpsa ALE nie ludzi od
Internetu...
Obecnie, po dolozeniu urzadzen we wrocku, nic takiego sie nie dzieje,
modemy zglaszaja sie o kazdej poze max za 3 razem...ciekawe jak dlugo...

Ziemek