Re: Gravis UltraSound vs DirectX

Autor: SHiM0N (shimon_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 23:54:38 MET DST

>/>Hej

>/>Poszukuje czlowieka, ktoremu GUS Classic (1MB) wydaje dzwieki w
>/>programach/grach uzywajaych pakietu DirectX. Ew. czlowieka ktory cos wie
>/>na ten temat :-)

Objasnijcie mie ciemnego:
czy
The Need For Speed
uzywa do odgrywania muzyki DirectX'a czy ma wlasne drivery do GUS'a
czy jak...

Jezeli uzywa to ja jestem GUS wydaje dzwieki w takowych programach...
Sorki sklamalbym...
Jestem czlowiek ktoremu GUS wydaWAL dzwieki, ale do momentu az sie
sprzedal ;-)

Pozdrawiam!

Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E
mailto:shimon_at_ikp.atm.com.pl