Re: Problemy z Samsungiem SyncMaster 15GLi

Autor: Arkadiusz Grzelczyk (magsys_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 10 May 1997 - 21:40:47 MET DST

Michal Malanowicz <pawel_at_waw.pdi.net> napisał(a) w artykule
<01bc5c6b$3859da40$e50874c3_at_default>...
> Ja rowniez mam ten problem i rowniez z Samsungiem, jest to wina
> kineskopu. W gre wchodzi wymiana lub regeneracja lecz na to
ostatnie
> nikt ci gwarancji nie da. Zaproponowano mi regeneracje i jesli sie
> 'uda' to kosztuje to 50 zl.

Dzieki, ale ja monitor kupilem nie dawno i mam na niego 3 lata
gwarancji!
Jest jakas szansa na wymiane?
[...]
Witam!
Powinienes zglosic sie do servisu i przedstawic problem, raczej
wymiana kineskopu. Jesli nie zalatwia ci tego w 14 dni (bo nie maja
np. czesci?) moga wymienic monitor lub zwrot gotowki. Lecz dobra rada
nie krzycz na nich ;) z autopsji wiem ze spokojnie rozmawiajac mozna
wiecej zalatwic.
Moj jest niestety po gwarancji :((
Arek

--
"Myslenie to dziwny nalog,   magsys_at_lodz.pdi.net
  nieprzyzwoicie boli,             http://www.lodz.pdi.net/~magsys