Re: BUS Mastering

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 09 May 1997 - 08:32:37 MET DST

On 8 May 1997, Jarek Palka wrote:

> Mam problem z driverami BUS Master dla Windows'95.
> Wszystko działało w porządku do czasu, gdy miałem tylko jeden dysk w
> systemie.
> Po dołączeniu do drugiego kanału CD-ROM-u system nie potrafił go rozpoznać.
> Usunięcie BUS Master i przywrócenie standardowych sterowników zaowocowało
> rozpoznaniem CD-ROM-u.
> Uparłem się i koniecznie chciałem zainstalować jednak BM, ale materia
> okazała się bardzo oporna. Przy urządzeniu o nazwie Secondary Bus Master
> IDE Controller pojawia się żółty wykrzyknik (nie działa prawidłowo).
> [...]

[cut]

Windows zachowue sie tak a nie inaczej dlatego, ze ma blad w obsludze
wlasnie drugiego kanalu IDE ( stara wersja, w OSR2 to usunieto ). Musisz
przed instalacja sterownikow BusMaster zrobic upgrade Windowsa, ktory ten
blad usunie ( na sieci sa dostepne programu to robiace ), lub zainstalowac
wersje OSR2, ktora rozpoznaje przy instalacji czy masz mozliwosc pracy w
BusMaster i jesli tak to ci zainstaluje odpowiednie sterowniki.

                                                Jurand