Re: Problem z Caviarem 1 GB

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 09 May 1997 - 21:24:39 MET DST

At 12:46 97-05-09 +0200, you wrote:
>On Wed, 07 May 1997 08:42:07 GMT, Krzysztof Romanski wrote:
>

>Problem narasta: efekt zacinania sie dysku nasila sie. Chyba juz ze
>dwa razy dziennie. Wtedy musze odlaczyc dysk od zasilania np. poprzez
>przekrecenie kluczyka przy kieszeni, wlaczyc ponownie i znowu przez
>chwile dobrze dziala :-)

  Moze jak sie nagrzewa to traci sie kontakt elektryczny.
  Sprawdz sam dysk z tym samym okablowaniem ale bez
  posrednictwa kieszeni.
  W jednym znajomym komputerze z kieszenia ADAX to zeby dysk dzialal
  nalezy go mocno palcem w czolowke popchnac. Zbieram sie z zamiarem
  wyrzucenia tej kieszeni bo i tak nikt tego dysku nie przenosi.

>Aktualnie scandisk nie moze go sprawdzic juz w ogole. Pierwszy test
>"deskryptor nosnika" po ok. 15 min. stukania w jednym miejscu
>wypisuje, ze nie moze przeczytac ostatniego klastra. Tlumaczy to tym,

  Brak jakiegos kontaktu na jednym z drutow/stykow.

--
Romek