Re: Re: HDD 2 GB i więcej i jeszcze więcej...

Autor: Jarek Horodecki (jarri_at_pol.pl)
Data: Fri 09 May 1997 - 12:51:08 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

> 7 May 1997 19:44:46 GMT, "Krzysztof Trybowski" <trybik_at_polbox.com>
> napisał(a):
>
> />> Jeśli tylko będzie, to stanowczo Quantum -
> />
> />A dlaczego? Co w nim takiego świetnego?
>
> Sa dobre. Wlasnie pobawilem sie troche Quantumem Fireballem 1.3GB i
> okazal sie tylko nieznacznie gorszy od dwa razy wiekszego Seagate. A
> wlasciwie to nawet lepszy jezeli powaznie potraktowac CoreTest :).
>
> Dlatego swoj dysk bede wymienial na 2.5GB Fireballa...

rowniez polecam quantumki. W amidze do dzis korzystam z trzech quantumow
SCSI, z ktorych najstarszy (520MB) chodzi juz od 5 lat bez zadnych
problemow, w tym przez okolo 4 lata chodzil nonstop (mialem BBS).
Rowniez pececie doskonale sprawuje mi sie quantum IDE 3.2GB. jest
znacznie cichszy niz analogiczny WD.