Re: Trzeci klawisz myszy - driver Geniusa - JAK ZDEINSTALOWAC ???

Autor: Jarek Palka (jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 09 May 1997 - 00:29:32 MET DST

Jacek Gutkowski <jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<33724A90.1CFE_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl>...

> Poszukaj w rejestrze (Uruchom: regedit) nazwy programu dla MouseMate - u
> mnie jest to cp95.exe
> Powinien znajdowac sie w jakiejs sekcji RUN. Uruchom szukanie i skasuj
> odpowiednia linie.
> --
> Pozdrowienia
>
> \\\|///
> \\ - - //
> ( @ @ )
> oOOo-(_)-oOOo--------------------------------------
>
> * * * * * jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl * * * * *
> -----------Oooo------------------------------------
> [...]

Miałem taki problem.
Można zrobić tak. Uruchom program Poledit, otwórz Rejestr-> Komputer
Lokalny ->System->Uruchom i tam możesz usunąć ten program. Wkurzające jest
to, że nawet nie pyta się przy instalacji, czy ma być uruchamiany zawsze
przy starcie ! I to nie dodaje się do foldera Autostart, ale grzebie w
rejestrach ! Odradzam instalacji.

Jarek Palka
Silesian Technical University - Gliwice, POLAND
jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~jarekp

Dopiero sieć to komputer !