Problem z monitorem

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 08 May 1997 - 22:09:05 MET DST

Mam Samsunga SyncMastera 15GLi i troche problemow...
- obraz jest lekko przekrecony, ale tak, ze osia obrotu
jest prosta prostopadla do plaszczyzny kineskopu (obrazu).
Ni cholery w tej osi regulowac monitora sie nie da, a mnie
cos takiego denerwuje!
- obraz jest za jasny. Nawet po sciemnieniu pokretlem na
maxa gdy w pokoju panuje polmrok czarny kolor jest szary.
Ustawcie jasnosc na max, to zobaczycie o czym mowie.
- gdy ekran jest czary i ustawie jasnosc na max widze
troche ciemniejszy pasek biegnacy pionowo po prawej
stronie kineskopu (obrazu). Testujac monitor na roznych
programach nieprawidlowosci w wyswietlaniu na obszarze
pasku nie stwierdzielem. Pasek nie przeszkadza, bo przeciez
nie ustawia sie monitora na max jasnosc, ale denerwuje!
- monitor straszliwie wolno sie rozgrzewa. Dopiero po 10
minutach obraz jest na tyle jasny, ze widac wszystkie kolory
bez podkrecania jasnosci.

---
- jestem pedantem (nie mylic z pedalem!) i takie niedociagniecia
mnie denerwuja!
- przycisk, po ktorym monitor trzesie sie przez chwile
jak gowno w przereblu nic nie daje!
--
Michal Malanowicz