Re: Totaly off-topic

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 08 May 1997 - 20:42:14 MET DST

On Thu, 8 May 1997 19:18:21 +0200 (CEST), Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> Oczywiscie ze nie wiem ale o ktory Minsk ci chodzi ?
> Minsk Mazowiecki czy stolice Bialorusi ?

o Bialorus oczywiscie
do Minska Mazowieckiego pocciagi sa pewnie co pol godziny
i kosztuja drewniane piec zlotych

mam przyjaciol z misji ccharytatywnej ktorzy lataja do minska
przez Frankfurt i kosztuje ich to (z ich wlasnych kieszeni)
mase pieniedzy ktore zapewne mogliby na miejscu wydac bardziej
pozytecznie. Wydaje mi sie ze LOTem do Warszawy a potem pociagiem
do Minska mogloby byc o wiele lepiej a czasu mniej wiecej straciliby
tyle samo.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi