Re: HDD 2 GB i więcej i jeszcze więcej...

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 08 May 1997 - 18:43:16 MET DST

Dnia 7 May 1997 19:44:46 GMT, Krzysztof Trybowski napisał(a):

>A dlaczego? Co w nim takiego świetnego?

Ma bardzo ładne osiągi, a przy tym jest diabelnie cichy w porównaniu do
konkurencji (Seagate, Caviar)... Sam bym go kupił, ale akurat nie było :(

>Znowu: a dlaczego?

Ten drugi to robiony specjalnie pod cenę 5,25-calowy bydlak. Transfer ma
jako-taki, ale czas dostępu zupełnie nie na dzisiejszym poziomie. Dobry do
składowania danych, beznadziejny jako jedyny dysk. Oczywiście Vobis się tym
nie przejmuje i ładuje te Bigfooty do swoich składaków... :)

>dlaczego tylko "może być"? WDC to przeciez bardzo dobra firma...

Wszystkie firmy produkujące dyski są na podobnym poziomie. Przeciwko WDC
prawie nic nie mam... Co do Seagate'ów, to kupiłem sobie Medalista 2,5GB Pro
i jestem BARDZO zadowolony - drań myka aż miło... :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|