Nowa karta video i stary monitor

Autor: ICM (adamp_at_piglet.wsb.poznan.pl)
Data: Thu 08 May 1997 - 00:11:36 MET DST

Pytanie,

Czy istnieje mozliwośc uszkodzenia monitora starszego typu - Intra CM-1402
(rok prod 1991) po podłączeniu go do karty S3 64V+ i ustawieniu któregoś z
bardziej wymagających trybów? Mam zamiar wymienić kartę (też prod 1991) na
nowszą nie zmieniając monitora (jeszcze całkiem dobrze działa), ale
słyszałem że istnieje niebezpieczeństwo uszkodzenia monitora w pewnych
warunkach.
Czy ktoś coś o tym wie?

Niestety gdzieś przepadła mi dokumentacja opisująca paramtery tego
minitora. Jeżeli ktoś jeszcze dysponuje nimi i byłby tak uprzejmy i
przesłałby je na mój e-mail to.... byłbym bardzo wdzięczny.

Z góry dziekuję za pomoc.
Adam Pawełczak
adamp_at_piglet.wsb.poznan.pl