karta bez driverow...

Autor: Michal Majchrzak (chrzanik_at_polbox.com)
Data: Wed 07 May 1997 - 22:13:06 MET DST

kupilem w poznaniu od Babci na Palacza karte sieciowa na chipset'ie UMC..
problem w tym ze to NONENAME i nie mam zadnych sterownikow...
szukalem w intenecie ale trudno znalesc firme UMC, a o sterownikach
juz nie mowiac :(
ta karto to chyba ETHERNET 10Mb/s i pewno zgodna z NE2000 ...

chipset: UMC
              UM9003AF
                9336S
               N62282

prawie wszystkie kosci sa UMC ta karta jest mala (ISA16bit), ma malo
ukladow
i jedna diode (zolta).....

jesli ktos cos moze mi pomoc , bede wdzieczny...
(chociaz adres UMC)

Michal Majchrzak <Chrzanik> Poznan / Poland
Quake handle: [Chrzanik]
Techno , house , rave ...
e-mail: chrzanik_at_polbox.com