Re: Problem z Caviarem 1 GB

Autor: Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 18:23:16 MET DST

Krzysztof Romanski wrote:

> Witam wszystkich pecetowiczow !
>
> Mam zaklocenia w pracy HDD. Objawy:
> Podczas zapisu dysk doslownie stuka nie mogac nic zapisac. Po
> kilkunastu stuknieciach w Win 95 pojawia sie niebieski ekran z
> informacja o niemozliwosci zapisu w stacji C. W Dos NC pisze, ze
> niemozliwy jest zapis do stacji C.
> Te przypadki pojawiaja sie sporadycznie, srednio co 2 dzien 1 taki
> przypadek. Poza tymi przypadkami dysk funkcjonuje normalnie. Jeszcze
> nie stracilem zadnych danych, ale czuje, ze to moze miec miejsce :-(.
[...]
> Scandisk
> poprawnie testuje caly dysk, rowniez dokladny test powierzchni jest
> jak najbardziej w poprawny. Nie znajduje zadnych bad sectorow.
>
> Czy jest jakis sposob rozwiazanie tego zjawiska?
> Moze ktos juz mial podobny przypadek?
[...]

Coz...
Rzeczywiscie moj Caviar 850 doslownie kilka dni temu odwalil mi podobny
numer, co
skonczylo sie padem dysku i bad sectorami. Radze kupowac nowy dysk i
robic kopie, bo moze sie skonczyc placzem.
Pozdrawiam
Tomek

p.s. Polecam Segate Medalist - do dzis nie moge sie nacieszyc :))

--
   _________
  |_   _|_ _| Tomasz Fidecki
    |_||_|    IRC Fido on #plock #polska