Poszukuje opisu karty 4 x RS 232 !

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Wed 07 May 1997 - 17:57:23 MET DST

On 1997-05-05 sp7uto said:
>Kupilem ostatnio na bazarku elektronicznym karte RS 232 x 4.
>Problem moj polega na tym, ze za czorta nie mogę jej "obczaic".
>Z pobieznych ogledzin wynika, ze mozna ustalic dla poczczegolnych
>portow przerwania od 2 do 7, zalaczyc 2 porty lub je wylaczyc.

Popularna karta tego typu to AST 4 AT+. Mam
klona firmy Longshine (nienajlepszy). Sa dwie
mozliwosci wykorzystania tej karty:
-jako typowa multiportowa pracujaca przez jedno
przerwanie wspolne
-jako kombinacja COM1, COM2 i 2 pozostalych portow
przez jedno przerwanie wspolne
Do karty dolaczony jest driver INT14, ktory
umozliwia instalacje portow pod DOS w obu
opisanych wersjach i ksiazeczka z opisem
przelacznikow i ich ustawien.

>Po wielu kombinacjach nie udalo mi sie ustawic wiecej niz 2 porty
>i to na dodatek oba na tym samym przerwaniu (a gdzie pozostale 2 ?).

Pozostale to najprawdopodobniej Twoje COM1 i COM2
zdublowane z tymi, ktore juz miales :-(((

>A moze ktos ma info n/t tanich kart wieloportowych do PC
>(wystarczy RS 232 x 4 lub gora 8 ale zajmujaca 1 przerwanie - są
>takie ?).

Sam szukam dystrybutora BOCA bo robia
takie 8 portowe (standardowe) w cenie
okolo 150USD.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;31;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive