testowanie pamieci wyzszej!

Autor: Bartlomiej Rut (bartol_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 11:17:23 MET DST

Mam z tym troche problemow. Zasadniczo nie nadje sie do tego
zaden program znany mi - procz checkit'a (3.0 z 91roku).
W nim mozna sobie ustawic testowanie tego obszru pamieci.
I co sie dzieje. Na wszystkich komputerach (6 szt) wywala ten
sam blad. Blad pazystoci w przedziale zarezerwowanym dla
VGA Video RAM. To jest 128k od A000h do C000h. Wszelkie inne
programy nie widza tego bledu. Ale problem chyba faktycznie
istnieje bo mozna zauwazyc u mnie tendencje do wywalnia sie niektoryc
gierek z jednoczesnym wypisaniem adresow w pamieci przez ktore
to wywalenie nastapilo. i to te same adresy. Mona by wiec wylkuczyc
blad w Checkicie.
Bardzo prosze o fachowa ocene. Z gory dziekuje!

Bartol

ps a moze ktos dysponuje nowsza wersja Checkit'a chetnie sie
z nia zapoznam :-)))