Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 00:01:58 MET DST

Dnia Sun, 04 May 1997 22:05:11 GMT, Grzegorz Bodaszewski spod adresu <warta_olsztyn_at_telbank.pl> napisał(a):

>Ty sie, zając, śmiej - a widziałeś niektóre sprzedawane w sklepach
>stoliki biurowe pod komputery ? Z polkami na monitor na wysokosci
>jeszcze wyzszej, niz gdyby stal na desktopie ? Brrrr.
>A potem panie Ziuty twierdza, ze te monitory to na pewno promieniuja
>jak elektrownia w Czernobylu, bo po godzinie pracy kark im
>sztywnieje. Slowo daje, nie zmyslam - widzialem taki obrazek...

Widziałem takie stoliki na folderach, których stosy znajduję w skrzynce...
faktycznie, włos się jeży - Dobre mogłyby być dla koszykarza z NBA.
Stojącego :)

Ja kupiłem sobie stoliczek kompiuterowy, ale normalny - wszystko na takiej
wysokości, jak Bozia nakazała :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|