Re: Jaki monitor - więcej propozycji.

Autor: Piotr Kalmus (abcd_at_polbox.com)
Data: Tue 06 May 1997 - 16:56:08 MET DST

Popieram Vindexa,mam taki sam monitor(107010),jest best!
A co do tego ze jest niby 15" to wez miarke i zmierz widzialny
obszar!!!!.Wiekszy od nie jednej 17"
Heja!!

                 Piotr Kalmus
         abcd_at_free.polbox.pl
               WARSZAWA
Vindex <anowak_at_iss.katowice.pl> napisał(a) w artykule
<336DB582.78C_at_iss.katowice.pl>...