Re: Eudora ?

Autor: Tomasz Golebiowski (tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl)
Data: Tue 06 May 1997 - 10:12:31 MET DST

At 17:18 97-05-05 +0200, you wrote:

> Prosze bardzo, wpisz mnie do kill file.
> Ale przedtem skonfiguruj sobie swoj program e-mailowy
> zeby nie zasmiecal listy dodatkami jak ponizej.
> Dla twojej informacji: uzywam Eudory Light v 1.5.4 od dwoch lat,
> jestem podlaczony w pracy przez ethernet i do tej pory nie mialem
> jakichkolwiek problemow opisanych przez ciebie.
> Wnioski mozesz wyciagnac sam jesli ci moje nie odpowiadaja.

Hey!
Ten problem wcale nie musi byc wywolany zla linia. Ja rowniez uzywam
Eudory od 2 lat. Zaczolem od wersji 1.5.2, teraz ma werje 3.0.0.
Moj komputer polaczony jest z i-netem rowniez przez ethernet i jest ok.
Ale mimo tego czasem zdarza mi sie dostac attachment ktorego Eudora
nie potrafi odkodowac. Wtedy pyta mnie czy ciagnac taki list jako plik
tekstowy. Wydaje mi sie ze przyczyte tego jest jakis inny sposow kodowania
binariow, bo te attachmenty sa plikami kodowanymi na Macowymi. I jescze jedno
takie niedkodowane attachmenty zdarzyly mi sie jakies 3 razy w ciagu
2 lat.

Pozdrowienia
                                                Tomek

Tomasz Golebiowski