Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 06 May 1997 - 00:33:06 MET DST

Robert Kowalski wrote:

 RK> Ludzie o czym wy wogole rozprawiacie. KLIENT MA ZAWSZE RACJE i jesli TCH
 RK> tego nie rozumie to nie pociagnie zbyt dlugo. Porzadna firma dbajaca o
 RK> klienta powinna bez slowa wymienic plyte z powodu niezadowolenia klienta,
 RK> a nie jak tu wpominacie zlego dzialania.

Czyzbys uwazaj, ze jesli ktos uzywa samochodu osobowego do orania pola, to
producent/sprzedawca samochodu jest zobowiazany do wymiany takiego samochodu, bo
zle orze? A jesli nawet, to jak dlugo ma wymieniac?

Wyobraz sobie, ze jestes sprzedawca i przychodzi do Ciebie klient mowiac:
potrzebuje jakis pojazd do orania 100 ha pola. Odpowiadasz - kup Pan traktor.
Klient na to: traktor za drogi - wezme kaszlaka. Odradzasz mu, ale klient sie
upiera. Myslisz 'klient nasz pan i wladca' - sprzedajesz mu kaszlaka.
Klient probuje nim orac z wiadomym skutkiem i przychodzi do Ciebie z
pretensjami: 'Panie! Ten kaszlak nie chce orac pola' - a Ty zgodnie z Twoim
haslem - wymienisz mu kaszla na co? Moze na traktor i to bez doplaty... I moze
go jeszcze w d*** (sorry) pocalujesz?

Mam wrazenie, ze nie sprzedales jeszcze zbyt wielu komputerow. Ja ich troszke
sprzedalem i naprawde wiem, co znaczy skapy klient z wygorowanymi wymaganiami.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl