Re: Modem do 1100 PLN...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 05 May 1997 - 23:53:55 MET DST

On 5 May 1997 14:13:02 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej

>A moze jednak to wlasnie tu jest problem, przynajmniej w jakiejstam
>czesci? Moze wlasnie z powodu, ze siedzi jeden rezystor i transformator,
>zamiast tego co byc powinno. Ja w kazdym razie ogladajac np. wnetrznosc
>USRa widzialem nieco wiecej elementow... Zaden bynajmniej nie przypominal
>radzieckiego opornika.

Bo dochodza jeszcze inne elementy - wykrywacz dzwonka, przekaznik
linii, wzmacniacz voice, itp - ale to elementy nie biorace
zaklocajacego udzialu w transmisji.

>Jezu, a co to jest wybierak? ;-> Drut miedzycentralowy (?) - znaczy miales
>na mysli swiatlowod? Bo miedzy centralami to cyfrowka PCM leci...
>Przynajmniej w szanownym Lublinie ;) Ale moze to mi tylko sie w glowe
>przewrocilo jak mi TPSA kabel do bloku calkiem zmienila i wychrzanili
>centrale analogowe a pracuja piekniutkie Siemenski... [...]
>A zawsze mi sie wydawalo, ze to wlasnie Lublin jest Polska-B i zascianek

Mnie tez sie tak wydawalo, ale mi przeszlo juz dawno. Powinniscie
skladac coroczne dzieki komunie na 1 maja, ze zechciala wam wybudowac
fabryke swiatlowodow, i kazala robic nowoczesne eksperymenty. :-)

>Btw. mimo to nawet
>na takich liniach, ktorych jak mniemam USA by sie nie powstydzilo,
>niektore Rockwelle potrafia swirowac. Pozostaje tylko pytanie, ktory
>Rockwell jest dobry a ktory zly i po czym to poznac... Bo zlego USRa jak
>dotad nie spotkalem ;->

Jak miedzy centralami jest PCMka? Jak serwisant potrafi, to zaden USR
3 minut nie wytrzyma. Inne tez zreszta nie :-).

J.