Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 05 May 1997 - 21:16:50 MET DST

Dnia Sat, 03 May 1997 10:35:00 GMT, Jaroslaw Lis spod adresu <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a):
>On 2 May 1997 17:21:11 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek

[...]

>Male macro zalatwi sprawe, a wiekszy program w Worbasicu poradzi sobie
>z bardziej skomplikowanymi przypadkami. Mana do awka tez trzeba bylo
>przeczytac :-).

Rzecz w tym, że w opisanym przypadku awk nie będzie potrzebny (no, chyba że
lista będzie napisana _ekstremalnie_ złośliwie ;)... A co do awk-a...
Przeczytanie man-a (a dokładniej tych fragmentów, które potrzebowałem) i
dopieszczenie programiku zajęło mi ok. 10 minut... Awk-a widziałem pierwszy
raz w życiu (no, może drugi - ale nigdy nie napisałem żadnej komendy :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|