Re: Problemy techniczne z lista PECET

Autor: Kobra (aon.912314503_at_aon.at)
Data: Mon 05 May 1997 - 14:09:49 MET DST

Ja z kolei od paru dni nie otrzymuje wogole poczty z PECET-a :))
Z jednej strony ciekawe dlaczego? Przeciez sie nie wypisalem -- TERAZ
doceniam Newsy :-)))
Z drugiej jaki fajny blogi spokoj w skrzynce ;-))
Zobaczymy co bedzie dalej?

--
Kobra 8~v^v^v^v^v-
...Panstwo jest zbyt male jesli chodzi o WIELKIE problemy tego swiata