Zdzierstwo bylo: Uniwersalne kody...

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 05 May 1997 - 08:03:26 MET DST

> tego prawa jest: "jak za drogo to nie kupowac". Problem tylko
... ze czesc gazet jest sprzedawana tylko w wersji z CD. Czemu mam
placic za CD, skoro go nie potrzebuje? Mam Internet a dzieki niemu a o
niebo swiezsze programy. Mam Infoseeka, Altaviste, Hotbota i sam sobie
znajde sterowniki, dema itp. Po co mi ta cholerna bezwartosciowa plyta?
A ile czasu musze stracic zeby ja przejrzec? (no bo jak zaplacilem to
zal nie przejrzec, a nuz cos ciekawego sie jednak znajdzie)

Kiedys czasopismo kosztowalo ok 3 zl. Teraz kosztowaloby ok 4 zl. A ja
musze placic 10 zl. To uwazam za zdzierstwo.

Tloczenie nie jest drogie, a na pewno nie jest drozsze niz wydanie 50
stronicowej gazety w tym samym nakladzie. Dlatego zgadzam sie, ze cena
jest sztucznie zawyzona. I czekam az sie obudzi tansza konkurencja.
Pierwsze jaskolki juz sa: za ta sama cene mozna kupic czasopismo z 3 CD
nie o to mi co prawda chodzi, ale to dowod ze mozna taniej)

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)