Re: AMD K5 1333

Autor: Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl)
Data: Sun 04 May 1997 - 21:02:22 MET DST

Barni wrote:

> Akurat go mam ( K5 133 ) i jakos nic takiego nie zauwalem.

Instalowalem troche AMD i na okolo 10 komputerow z AMD K100 po pol
roku(!) zaden nie chodzil dobrze. Dos zawieszal sie, a Windowzy
wariowaly. 5 instalacji Win, kilka formatow i to na kilku
komputerach/plytach itd. W koncu jak mi napisaly, ze "potrzebuja
przynajmniej 386 aby sie uruchomic" rozpoczalem wielka wymiane na P133 i
mam spokoj. A poza tym koprocesor AMD jest tragiczny, a Intela mozna bez
problemu przekrecic wyzej i super dziala.

Marcin
mastyk_at_site.com.pl