Re: Doradzcie nagrywarke CD

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 04 May 1997 - 09:39:33 MET DST

In pl.comp.os.win95 Mirek Adamus <adax_at_ispid.com.pl> wrote:

> To samo mozna napisac o kazdej innej nagrywarce , no moze
> z wyjatkiem Sony.Ja mam JVC i nie mam klopotow.Wcale nie
> mowie ze JVC jest najlepsza ale napewno jest w dobrej cenie.

To ostatnie to na pewno :)

> działa
> W95 rozpoznaje JVC (jak i wiekszosc innych nagrywarek) automatycznie
> wiec radze przesiasc sie z Liniuxa na W95 :))))).

Zauważyłem, że winda rozpoznaje automatycznie nagrywarke - problem miałem
tylko w znalezieniu drivera pod nią :( - ale ostatecznie coś znalazłem na
sieci. Przy okazji linux też rozpoznaje nagrywarke ( tak to już
jest z tymi urządzeniami SCSI, że się same wszystkie rozpoznają - gdyby
jeszcze był w nie wbudowany mechanizm generowania programu obsługi.. ech
marzenia )

--
Rafal Lukawski
email : budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl or rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl