Re: Flash BIOS - jaki to EEPROM?

Autor: Jakub Skuratowicz (jakub_at_softel.elblag.pl)
Data: Sun 04 May 1997 - 03:50:09 MET DST

Moze nie w temacie, ale czy flasha mozna zapisywac wielokrotnie?
Czy karty wyposażone we własny bios z możliwocią upgradu, też wykorzystują
flashe?
Chodzi mi o mojego Matroxa Mystiqua, którego już upgrad'owałem z 1.01 do
1.04, wszystkie wersje biosu pokolei, a on naliczył mi 4 zapisy.

--
Marcin Skuratowicz
<mskura_at_amg.gda.pl>